Paul 23 évesen alapította meg a GT-Shop műhelyét. Szerencséjére barátnője, Irina is osztozik az autók iránti lelkesedésében, így be is segít a cég ügyeinek intézésében.
-Mit csináltok, amikor nem az autókkal foglalkoztok?
Megpróbáljuk a lehető legtöbb időt gyermekünkkel tölteni. Remélem, a kislányunk olyan lesz, mint az anyukája: Ő is szeretni fogja az autókat.
E mellett pedig idén is részt veszünk Time-Attack versenyeken a MaxPowerCars csapattal.
-Máshol nem dolgozol, csak a saját műhelyedben?
Tudod, ez egy nagyon szerencsés véletlen. A hobbim a munkám.
Most pedig beszéljünk a legutóbbi elkészült munkátokról, Irina égszínkék EVO-járól.
-Honnan jött az ötlet, hogy ilyen autód legyen?
Az autót Paul vásárolta, amikor én már öthónapos terhes voltam, így természetesen semmi beleszólásom nem volt. De végül megmagyarázta miért vette meg a nyolcaskát. Az autó teljesen rendezett papírokkal és visszakövethető előélettel rendelkezett, így tökéletes alap volt egy projekthez.
Ezen az EVO-n kívül most épül egy fehér nyolcas, illetve van egy kész hetes, direkt Time-Attack versenyekre felkészítve, valamint egy kompresszoros Celica.
-Miért éppen így néz ki a "kékség"? Be tudnád sorolni bármilyen stílusba?
Kezdetben nem volt határozott képünk arról, milyen legyen, csak annyi, hogy legyen egységes formája, ne lógjon ki az összképből egyetlen elem sem. Technikailag pedig legyen erős és feküdje jól az utakat. Végül ez lett belőle. A haverok "Testépítő"-nek nevezték el, hiszen izmos kinézetű autó erős szívvel.
-Mi volt a legnehezebb az építés során, és miért?
Főleg az, hogy gyerekek hurcolászására is alkalmas legyen, mivel ez egy kemény autó.
-Milyen változtatásokat terveztek a jövőben?
Új vezérlőelektronikát, Aquamist víz- és metanolbefecskendező-rendszer beépítését, illetve még 3-4 cm ültetést.
A kék EVO technikai specifikációja a lowdaily.ru oldalán az eredeti cikkben olvasható.
(Amennyiben fordításom pontatlan, kérem oroszul tudó olvasóinkat, javítsanak ki.)