A washingtoni Matt Turner 26 évesen egy igazi ritkaság tulajdonosa lett. Övé az 57. VR-4-es Galant az 1000-ből. Természetesen nincs gyári állapotban.
A motor a tuning után 317 lóerőt tud a kerekeken mérve, így nem meglepő, hogy az intercoolert egy nagyobb darabra kellett cserélni, mely kitölti az első lökhárító nyílását. A kipufogórendszert Matt egy jóbarátja készítette sajátkezűleg, majd az English Racing műhelyében kétlépcsős metanol-befecskendező rendszert építettek be, mely adott esetben tovább fokozza a teljesítményt, illetve a legendás 4G63-mas motor megkapta a Lancer EVO III turbóját is. A lentebb linkelt eredeti cikkben a motor átépítéséhez felhasznált összes alkatrész megtalálható.
A külső csak egy alapos fényezést kapott, meg négy új, Primax gyártmányú kereket.
Az eredeti cikket a Modified Mag közölte 2009-ben.