Nikita szülei még 1990-ben vásárolták ezt a 2108-as Samarát. Bár több, mint 20 éves autó, alig 40000 km-t futott, és végig garázsban állt. Így került Nikitához, aki továbbőrzi az utókor számára, ugyanakkor egyedivé is tette.
Az egyediesítés fő elemei a futómű és a kerekek voltak. Főleg azért, mert a futóművet megviselte az a 40000 km az orosz utakon, tehát mindenképpen fel kellett volna újítani. Akkor meg miért ne lehetne ültetni? Elöl-hátul 1,5 kört vágtak a rugóból (nem csak magyar szokás, hihetetlen, mi?), majd KYB gázos lengéscsillapítókkal tették őket vissza, ezek után a kerékösszetartás és a kerékdőlés beállításával, valamint a hihetetlenül peres gumikkal végül nagyjából 10 cm-es ültetést értek el. A karter alig 6 cm-re van a flasztertől!
A felnik egyszerű, szélesített lemezfelnik, azonban a gyári 5,5 helyett 8 col szélesre módosították őket, majd végül egy garnitúra 175/50 R13-mas Dunlop LM703-mat húztak rájuk.
Látjátok, nem kell temérdek pénz ahhoz, hogy jól nézzen ki az autótok. Elég egy kis kreativitás is. ;-)
Forrás: lowdaily.ru