A fenti kérdést sokan teszik fel magukban, ahogy a lejjebb látható autó tulaja Dieter is minden bizonnyal megtette. A válasz esetében 'igen' lett, de még ritkább, kivételesebb módon nem rontotta el, nem csorbította az olasz penge élét. Apró, nem szembetűnő módosításokkal hozta létre a lehetetlenhez közelit: egy egyedi Integralét.
Sokak nagy szerelme (köztük az enyém is) egy szép Delta, így egy kicsit elhagyva a japánautós csapásvonalamat, nekik (is) kedveskednék a mai poszttal:
A kocsit BSS verseny-airride engedi a szükséges közelségbe a talajhoz, a csillapítást össze-vissza tekergethető Koni gátlók adják, és Sparco merevítők, valamint komplett bukóketrec stabilizálja az egészet.
Az autó külsejét pedig valódi szénszál elemekkel vadították meg (és könnyítették alaposan). A motorháztető, a küszöbtoldatok, és a tető végén lévő szárnyacska készült a többszázezer évvel ezelőtt elrohadt fák maradványaiból. Ezen kívül egyedi lökhárítók, A csoportos külső tükrök, és számos extra apróság teszi még különlegesebbé az amúgy sem hétköznapi járművet.
A gyárilag 200 lovas, 2literes motor sem maradt érintetlen. A teljesség igénye nélkül találhatóak benne: Mahle WRC dugattyúk, ALS, nitro-rendszer, MoTeC teljesen írható ECU, és a biztonság kedvéért 1,9bar turbónyomás. Ezek 361 lóerőhöz és 471 Nm-hez segítik a versenypályán is sokat használt gépet.
Belülről spártai kényelem fogad, és egy felirat: 'Ülj le. Fogd be. Kapaszkodj.' Talán mást felesleges is mondani...
Nem akármilyen érzés lehet, amikor táncra perdülnek a mutatók...
Szerencsére, ha meg kell állni, akkor sem marad szégyenben a sármos öreg, elöl egy 993-as sorozatú Porsche 911 Turbo AP Racing fékjei dolgoznak, hátul EBC tárcsákat ölelgetnek Ferodo versenybetétek, és hogy mindez ne legyen nyúlós, fémfonatos fékcsövek váltották fel az eredeti gumi verziót.
Na, akkor kéne, vagy igen?
Forrás: Modified magazine